是的!我知道我的本源!
我毫无满足,就像火焰在燃烧着而烧毁自己。
我把握住的,全变成光,
我丢弃的,全变成灰烬一样:
我是火焰,确实无疑。
我只遵守一诫——保持纯粹!
Daddy, Brother, Lover, Little Boy - GURU





Daddy, Brother, Lover, Little Boy.
父亲,兄弟,恋人,小男生。


【歌词】


If you're a red hot fire cracker

如果你是一挂红色鞭炮

I will light your fuse

我会点燃你的引线

If you cry like a little girl

如果你哭得像个小女孩

I'll dry your baby blues

我会抹去你那孩子般的忧伤

When you need a man of action

当你需要一个男人的做派

I'm ready to make my move

我已经准备好了去行动

Like a shotgun shot Johnny on the spot

就像一杆枪 把约翰一下打倒

There's nothing I can't do

没有什么事我不能做到


Everything you're looking for

你想要找寻的所有东西

You can find in me

都可以从我这找到

I'll be anything you want

我会是你想要的所有

Anyone you need

你需要的任何人

I'll be your daddy your brother your lover and

我会是你的父亲 你的兄弟 你的恋人

Your little boy

还是你的小男生


When your body needs salvation

当你的身体需要救赎

I'll be your tender touch

我会给你温柔的触摸

I'll take all the love you give me

我会接受你所有的爱

And give you twice as much

并双倍奉还

When we get undercover

当我们可以幽会时

And do the horizontal mile

要去那天际闯荡

I'm in the mood to answer to your call of the wild

我会兴致勃勃地回应你野性的呼唤


Everything you're looking for

你想要找寻的所有东西

You can find in me

你都可以从我这找到

I'll be anything you want

我会是你想要的所有

Anyone you need

你需要的任何人

I'll be your daddy you brother your lover and

我会是你的父亲 你的兄弟 你的恋人

Your little boy

还是你的小男生


Everything you're looking for

你想要找寻的所有东西

You can find in me

你都可以从我这找到

I'll be anything you want

我会是你想要的所有

Anyone you need

你需要的任何人


Everything you're looking for

你想要找寻的所有东西

Anything that you want and more

你想要的所有 甚至更多

I'll be your daddy you brother your lover and

我会是你的父亲 你的兄弟 你的恋人

Your little boy

还是你的小男生

Your daddy you brother your lover and

我会是你的父亲 你的兄弟 你的恋人

Your little boy

还是你的小男生


I will be your everything

我会是你的所有


评论
热度(2)
© 存档灵魂 | Powered by LOFTER