是的!我知道我的本源!
我毫无满足,就像火焰在燃烧着而烧毁自己。
我把握住的,全变成光,
我丢弃的,全变成灰烬一样:
我是火焰,确实无疑。
我只遵守一诫——保持纯粹!
Mine - Tincup




Mine
我只是我


〔歌手〕Tincup


keep your god damn thoughts to yourself

把你那该死的想法留给你自己

I don't really give a ******* alone with everybody else.

老子根本不在乎你和其他人在想些什么

gettin old, takin your boring ass somewhere else

有点无聊了,是时候请你滚出这里了

which is a work to be done, frankly we don't have the time

真心的,我没有时间和你耗下去了

uhh wow

呵呵,现在

talk shit, now who's doing this fine.

继续说废话啊,看看谁现在才是王

You all thought I was a joke, now I made this shit mine

你们都以为我是个笑柄,现在老子声名远扬

Who are you? just a dude every jerry day life,

你算老几?你只是一个随处可见的小丑罢了

come to shut your ******* mouth is the back of the line.

是时候让你闭上你的臭嘴然后滚出这里


Music

音乐

Huuhk

哼(小丑声音)

Huuhk

Huhhk

Back, Back, Back, Back, Back ,Of the line

滚,滚,滚,滚,滚回后面去(在排队求签名)


uh, I done drop my damn mine,

唉,头疼,不想再思考了

and I'm about to pick it up and saw of that shit is fine

现在让我重整思路希望我的头脑还正常

Close my lips, I see that mod ******* his ass,

紧闭嘴唇,大脑思路混乱

Flashes on my def, I p p put plane on rewind

闪光灯照耀在我的桌面上,时光倒流

buttt, it'ss gettin clear ahead,

灵感泉涌

lover with the mirror deepest love with the wheel,

宛如车轮般绵绵不绝

baby keep on ******* scaring

宝贝别停下你的尖叫声

I~~~~~ Ammmmmm

我~~~~~~在

yours keep till line breathing,

这是你的个人独秀,直到我的灵感短失

how thats hell with I'm with you ,but when I'm here its ******* freezing

这怎么会是地狱,但是每次我在这里,这里都寒气逼人

Rap 前奏, No Sleeep

饶舌前奏~~ 失眠!

cuz when i did the giant dream and down in hell

因为每当我做那被打入地狱的噩梦

i stay there no matter how hard I be screaming

无论我惨叫声有多大声我总是停留在地狱里

When Im awake

每当我醒来

my dude sweet as ******* cake

我的哥们对我超级好

Yay

耶!

He treats me like a king, so I just made em ******* up late

他待我如皇帝,所以我们可以狂欢彻夜不眠

No Sleeeep

失眠!

Cuz when I did the giant dream and down in hell

因为每当我做那被打入地狱的噩梦

I stay there no matter how hard I was screaming

无论我惨叫声有多大声我总是停留在地狱里

When Im awake

每当我醒来

My baby sweet as ******* cake

我的哥们对我超级好

He treats me like a king , so i can ******* stay up late.

他待我如皇帝,所以我们可以狂欢彻夜不眠

No Sleeep

失眠


Huhhk

Huhhk

Huhhk

Back, Back, Back,Back, Back of the line

滚,滚,滚,滚,滚回去

Huhhk

Huhhk

Huhhk

Back,Back,Back,Back,Back of the line

滚,滚,滚,滚,滚回去

Huhhk

Huhhk

Huhhk


Keep your god damn thoughts to your self

把你那该死的想法留给你自己

I don't really give a *******, alone with everybody else

老子根本不在乎你和其他人在想些什么

Gettin old,take your boring ass somewhere else,

有点无聊了,是时候请你滚出这里了

which is a work to be done, frankly we don't have the time

真心的,我没有时间和你耗下去了

talk shit, now who's doing this fine.

继续说废话啊,看看谁现在才是王

You all thought I was a joke, now I made this shit mine

你们都以为我是个笑柄,现在老子声名远扬

Who are you? just a dude every jerry day life

你算老几?你只是一个随处可见的小丑罢了

Im gonna shut your ******* mouth is the back of the line.

我现在要让你闭上你的臭嘴然后滚出这里


评论
热度(3)
© 存档灵魂 | Powered by LOFTER