是的!我知道我的本源!
我毫无满足,就像火焰在燃烧着而烧毁自己。
我把握住的,全变成光,
我丢弃的,全变成灰烬一样:
我是火焰,确实无疑。
我只遵守一诫——保持纯粹!
Periscope - Papa Roach、Skylar Grey




Periscope

潜 望 镜


【歌词】


I want to feel your wreckage

我渴望感受你的残骸

It's a firestorm

那将是一场暴风烈焰

I'm falling like a loaded weapon

我像一支上膛的枪械

In your arms

冲入你怀中


Paranoid it might be reckless

执迷不悟鲁莽冲动

No matter what I say

无论我作何解释

It's only going to steal your breath

偷走你的呼吸

And slip away

消失在视线外


I don't want to dive in first

我不想束手就范

You don't want to hear these words

你也不愿听到我的痴言妄语

It's only going to make it worse

这只会陷入糟糕境界


You don't want to live that curse

你无法承受生命之轻

You're telling me to keep my hope

你对我说要固守希望

Cause you've got a heart of gold

因为你有颗金子的心

But maybe you should let me go

但也许你该让我离开

I'll love you through a periscope

我将通过潜望镜爱着你


You wear your heart so fearless

你的心无畏坚强

It's like it doesn't breathe

仿佛它不需要呼吸

You push away my demons when they torture me

当梦魇折磨我时,是你驱赶走它们


Don't think that I can fight this pressure

不要认为我能战胜这压力

Pulling me underneath

它们正将我拉向深渊

It's like I've got the whole world tied around my feet

好像全世界的沉重绑缚我双脚,令我万劫不复沉沦


I don't want to dive in first

我不想束手就范

You don't want to hear these words

你也不想我痴言妄语

It's only going to make it worse

这只会令一切陷入糟糕境界


You don't want to live that curse

你无法承受生命之轻

You're telling me to keep my hope

你对我说要坚守希望

Because you've got a heart of gold

因为你有颗金般的心

But maybe you should let me go

但也许你该让我离开

I love you through a periscope

我透过潜望镜去爱你


Oh through a periscope

哦,远远的透过潜望镜

Oh I I'll love you through a periscope

我爱你只我自知

Oh through a periscope

哦,远远的透过潜望镜

Oh I I'll love you through a periscope

哦,我爱你透过潜望镜远眺


I don't want to dive in first

我不想束手就范

You don't want to hear these words

你也不想我痴言妄语

It's only going to make it worse

这只会令一切陷入糟糕境界


You don't want to live that curse

你无法承受生命之轻

You're telling me to keep my hope

你对我说要坚守希望

Because you've got a heart of gold

因为你有颗金般的心

But maybe you should let me go

但也许你该让我离开

I love you through a periscope

我透过潜望镜去爱你


Oh through a periscope

哦,远远的透过潜望镜

Oh

I

I'll love you through a periscope

爱你只能透过潜望镜远眺


评论
© 存档灵魂 | Powered by LOFTER