是的!我知道我的本源!
我毫无满足,就像火焰在燃烧着而烧毁自己。
我把握住的,全变成光,
我丢弃的,全变成灰烬一样:
我是火焰,确实无疑。
我只遵守一诫——保持纯粹!
Time Decides - Trent Dabbs




Time decides
时 间 会 决 定


【歌词】


Time decides

How long is gonna take waiting for a great divine

时间会决定

多久才能等到伟大神圣降临。


Time decides

How long is far away

How long until we cross that line

时间会决定

多久才是永久

直到我们穿越生死线。


It's not us alone

It's here and then it's gone

So we can only the time decide

我们并非为了孤独才存在

它就在这里,又转瞬消失

所以我们只能让时间决定。


Time decides

Looking what we made

Looking what is left behind

时间会决定

我们都曾做了什么

我们又留住了什么。


Time decides

If you're playing safe

If you should to change your mind

时间会决定

你是在浑浑噩噩

还是你该换种活法。


It's not us alone

It's more of what we've known

So we can only the time decide

我们并非为了孤独才存在

还有更多超越我们认知的

所以我们只能让时间决定。


And if it takes a turn on me then let it be

And if it takes eternity then I don't mind

If time decides.

如果它要我去改变,那就顺其自然吧

如果它要永恒等待,那么我也不介意

如果时间会决定。


It's not us alone

It's here and then it's gone

So we can only the time decide

我们并非为了孤独才存在

它就在这里,又转瞬消失

所以我们只能让时间决定。


Time Decide

时间会决定。


评论(1)
热度(1)
© 存档灵魂 | Powered by LOFTER