是的!我知道我的本源!
我毫无满足,就像火焰在燃烧着而烧毁自己。
我把握住的,全变成光,
我丢弃的,全变成灰烬一样:
我是火焰,确实无疑。
我只遵守一诫——保持纯粹!
Owner Of A Lonely Heart - Yes





Owner Of A Lonely Heart
守 护 你 孤 独 的 心


【歌词】


Move yourself

任我行

You always live your life

在当下

Never thinking of the future

不奢求不张望

Prove yourself

验证自己证明自我

You are the move you make

你就是你活过的一分一秒

Take your chances win or loser

抓住时机无论输赢

See yourself

面对现实正视自我

You are the steps you take

你就是你的走过的一跬一步

You and you - and thats the only way

你只能是你自己—— 这是世间唯一的路

Shake - shake yourself

震撼—— 感动自己

Youre every move you make

你是你行走过的一点一滴

So the story goes

事故不断故事继续

Owner of a lonely heart

守护你孤独的心

Owner of a lonely heart

守护你孤独的心

Much better than - a

好过那拥有破碎之心的人

Owner of a broken heart

要好过的很多

Owner of a lonely heart

守护你孤独的心


Say - you dont want to chance it

你说—— 你时运不济

Youve been hurt so before

你曾被伤害

Watch it now

现在倍加小心

The eagle in the sky

雄鹰展翅空中

How he dancin one and only

孤傲地冲天飞

You - lose yourself

你—— 不过暂时迷失自我

No not for pitys sake

同情即可怜 同情即伤害

Theres no real reason to be lonely

孤独天生

Be yourself

自我自在

Give your free will a chance

善待机遇自由意志

Youve got to want to succeed

天生我材


Owner of a lonely heart

守护你孤独的心

Owner of a lonely heart

守护你孤独的心

Much better than - a

好过那拥有破碎之心的人

Owner of a broken heart

要好过的很多


Owner of a lonely heart

守护你孤独的心

Owner of a lonely heart

守护你孤独的心


After my own decision

我意已决绝

They confused me so - owner of a lonely heart

人群让我困惑—— 我就是如此—— 守护孤独的心

My love said never question your will at all

爱我的人会说—— 永远不要去质疑—— 你的意志

In the end youve got to go

终将,你将你自己去找寻

Look before you leap - owner of a lonely heart

慎言进行—— 守护你孤独的心

And dont you hesitate at all - no no

义无反顾—— 一骑绝尘


Owner of a lonely heart

守护你孤独的心

Owner of a lonely heart

守护你孤独的心

Much better than - a

好过那拥有破碎之心的人

Owner of a broken heart

要好过的很多

Owner of a lonely heart

守护你孤独的心


(repeat) 

Owner of a lonely heart

守护住你孤独的心


Sooner or later each conclusion

迟早因果

Will decide the lonely heart - owner of a lonely heart

每一个人都是孤独的—— 守护住你孤独的心

It will excite it will delight

孤独是花 沉默是金 

It will give a better start - owner of a lonely heart

守住寂寞 方得始终

Dont deceive your free will at all

不要麻痹自我

Dont deceive your free will at all - owner of a lonely heart

不要欺骗自由意志—— 守护住你孤独的心

Dont deceive your free will at all

不要玩弄自由意志


Just receive it

顺其自然 ——自在自我。


评论(3)
热度(5)
© 存档灵魂 | Powered by LOFTER