是的!我知道我的本源!
我毫无满足,就像火焰在燃烧着而烧毁自己。
我把握住的,全变成光,
我丢弃的,全变成灰烬一样:
我是火焰,确实无疑。
我只遵守一诫——保持纯粹!
Prepare For Attack - Havok





Prepare for Attack
准 备 致 命 一 击


【歌词】


Rise Up and take Control

站立起来 掌控一切

Revolution execution the solution can't let it go

自我救赎 机不可失

Fighting buting taking over

战斗不息 控制局势

Crusing the powers that be

拼尽全力 绽放生命


Let them know

让他们知道

Let'em know we're coming back

让他们清楚 我们势不可挡

Lock and load

枪上膛刀上刺

Prepare for Attack

准备全面反攻


Striking with deadly force

倾尽全力致命一击

Taking the fascist dictator down with no remorse

彻底推翻法西斯独裁者

Cutting of the head of state

斩首帝国头颅

Decapitated land: we infiltrate

杀戮时刻:我们蜂拥而至


Let them know

让他们知道

Let 'em know that

让他们清楚

Lock and load

枪上膛刀上刺

Prepare for Attack

准备全面反攻

Taking no shit from overseas

不要听信胡言乱语

Stomp out the Infection

踏破流言蜚语

Prevent the disease

阻止瘟疫蔓延

Fighting biting taking over

战斗不息 控制局势

Empire slows to a crawl

旧帝国就要灭亡


Let them know

让他们知道

Let 'em know we're coming back

让他们清楚 我们势不可挡

Lock and load

枪上膛刀上刺

Prepare for Attack

准备全面反攻

Prepare for Attack

准备全面反攻

Prepare for Attack

准备致命一击


评论
热度(1)
© 存档灵魂 | Powered by LOFTER