是的!我知道我的本源!
我毫无满足,就像火焰在燃烧着而烧毁自己。
我把握住的,全变成光,
我丢弃的,全变成灰烬一样:
我是火焰,确实无疑。
我只遵守一诫——保持纯粹!
Aim for a Smile - Slowblow





Aim for a Smile
只 为 那 一 抹 微 笑 


【歌词】


I've seen death as it sneaked up behind you

我看见死亡 它潜入你身后

Patiently taking its aim

耐心的寻找目标·

As it aimed for the spark in your eyes

是为了看见你眼中闪过的火花

Resistance from here looked so lame

你的抵抗看起来很无力

What used to scare me is not worth one thought

曾吓到过我的 是一个不值得想的事

As i cling to the memory of

我紧紧抓住回忆

Pitch black coffee and cigarette used

扔掉我喝过的黑咖啡和抽过的烟

While i aimed for a smile on your face

而我只想在你脸上看到一丝笑容


I tried to sit straight up the side of your bed

我试着坐在你的床边

And pour my thoughts straight down the drain

试着把我所有的想法都倒出来给你看

When it pours i'd much rather get wet

当它倾倒出的时候 我宁愿自己被淋湿

Than to shelter my thoughts from the rain

而不是把我的想法藏在雨中

While i chill my guitar to your amplified breath

你急促的呼吸 而我弹着吉他

And hum away thoughts of your death

轻轻哼着 让你不再去想死亡

All i got left is one awkward embrace

剩下的只有一个略微尴尬的想法

My last aim for a smile on your face

我最后想要的只是你脸上的一丝笑容


评论
热度(7)
© 存档灵魂 | Powered by LOFTER