是的!我知道我的本源!
我毫无满足,就像火焰在燃烧着而烧毁自己。
我把握住的,全变成光,
我丢弃的,全变成灰烬一样:
我是火焰,确实无疑。
我只遵守一诫——保持纯粹!
Change (In the House of Flies) - Deftones




Change (In the House of Flies)

挣扎(在苍蝇飞舞的屋子里)


【歌词】


I've watched you change

我察觉到你的变化

Into a fly

变成一只苍蝇

I looked away

我变换视角

You were on fire

看见你火中煎熬

I watched a change

我察觉到了变化

In you

你的改变

It's like you never

好像你从未曾有过

Had wings

未曾有过双翼

Now you feel

如今你感觉到

So Alive

垂死挣扎

I've watched you change

我察觉到了你的改变


I took you home

我把你带回家

Set you on the glass

把你放在玻璃上

I pulled off your wings

我拔掉你的双翼

Then I laughed

然后我大笑起来

I watched a change

我察觉到了变化

In you

你的改变

It's like you never

好像你从未曾有过

Had wings

未曾有过双翼

Now you feel

如今你感觉到

So alive

垂死挣扎

I've watched you change

我察觉到了你的改变


It's like you never

好像你从未曾有过

Had wings ahhh ahh ahhh

未曾有过有双翼 哈 哈 哈


I look at the cross

我盯着十字架

Then I look away

然后移开目光

Give you the gun

送给你一把枪

Blow me away

彻底将我击败


I've watched a change

我察觉到了变化

In you

你的改变

It's like you never

好像你从未曾有过

Had wings

未曾有过双翼

Now you feel

如今你感觉到

So Alive

垂死挣扎

I've watched you change.

我察觉到了你的改变


Now you feel Alive

如今你感觉苟延残喘

You Feel Alive

你感觉到挣扎

You Feel Alive

你感觉到活着

I've watched you change

我察觉到了你的改变


It's like you never

就像你从未曾有过

Had wings ahhh ahh ahhh

未曾有过双翼


评论(1)
热度(3)
© 存档灵魂 | Powered by LOFTER