是的!我知道我的本源!
我毫无满足,就像火焰在燃烧着而烧毁自己。
我把握住的,全变成光,
我丢弃的,全变成灰烬一样:
我是火焰,确实无疑。
我只遵守一诫——保持纯粹!
Sk1n - Huntar




S k 1 n

一 吻 芳 泽


【歌词】


I'm not waiting up

我并非在等待

I just cannot sleep at night

今晚彻夜难眠罢了

And I know it's dark

我知晓夜幕已降临

But it won't help me ease my mind

但这并未让我放松丝毫

If I chase these shadows

如果追逐这些阴影

All around an empty room

房间空荡荡的

Can I speak to these walls

我能与这堵墙说说话吗

Will they tell me any truth

为什么它们会告诉我一些真相

And you're holding up

你在压抑着

I'm holding up

而我也克制着

We're holding up

我们都抑制着自己

All those times we're making up

我们做过的一切

Waiting up

等待的

Breaking up

破碎的

If I let it slip

如果我让它这样溜走

I'm dangerous

危机四伏

So scandalous

我陷入如此窘迫可耻之境

Just dangerous

只是一点危机罢了

Would I lose my grip and give you all?

我该将自己的一切都给你吗


I just wanna touch your skin

我只是想触碰下你无暇的肌肤

Hear your words

听见你银铃般的甜美嗓音

Take them in

把它们带走

I dont wanna let this go

我不想让它们离去

Give it up

放弃

Lose control

失控

I know this is moving fast

我知道这一切都来得太快

Heating up

升温

Might not last

也许不是最后一次

I just wanna touch your skin

只是想触碰你无暇的双臂


Are you ...

你会对我敞开

Where others didn't treat you right?

敞开其他人所无法治愈的地方吗?

Cause i know its hard

我了解这很难

To open another door in life

打开另一扇生活的大门

Would it be so tough to let somebody by your side

旁人待在你身旁太难了

Are you fuelled by lust?

难道你被欲望所冲昏头脑了吗

So hungry to be satisfied

所以如此不易满足


And you're holding up

你在克制着

I'm holding up

我努力压抑

We're holding up

我们都在抑制自我

All those times we're making up

我们之间的一切

Waiting up

等待着

Breaking up

破碎着

If I let it slip

如果就这样让它溜走

I'm dangerous

我陷入危机

So scandalous

如此窘迫可耻之境

Just dangerous

只是一点危机罢了


Would I lose my grip and give you all?

我该放下一切给你吗

Cause I just wanna touch your skin

我只想碰触你的冰肌雪肤

Hear your words

聆听你银铃般的嗓音

Take them in

带走它们

I don't wanna let this go

我不愿让它离去

Give it up

放弃

Lose control

失控

I know this is moving fast

我知道一切来得猝不及防

Heating up

升温

Might not last

也许不是最后


I just wanna touch your skin

我只是想一亲芳泽

Skin Why're you always on my mind?

雪白无暇的肌肤为什么总是萦绕在脑海

Why're you always on my mind?

为什么让我夜不能寐

So why're you always on my mind?

为什么让我朝思暮想


I just wanna touch your skin

我只是想触碰这无暇的肌肤

Hear your words

聆听你银铃般的甜美嗓音

Take them in

带它们走

I dont wanna let this go

我不愿它离去

Give it up

放弃

Lose control

失控

I know this is moving fast

迅雷不及掩耳

Heating up

升温

Might not last

也许不是最后一次


I just wanna touch your skin

我只是想一亲芳泽

Cause I just wanna touch your skin

我只是想抚摸你雪白无暇的肌肤

Hear your words

聆听这甜美的嗓音

Take them in

带走他们

I dont wanna let this go

我不愿让它离去

Give it up

放弃

Lose control

失控

I know this is moving fast

我知道这一切太快太突然

Heating up

升温

Might not last

也许不是最后一次


I just wanna touch your skin

我只想一亲芳泽

Skin

轻抚你的冰肌雪肤

评论(1)
热度(4)
© 存档灵魂 | Powered by LOFTER