是的!我知道我的本源!
我毫无满足,就像火焰在燃烧着而烧毁自己。
我把握住的,全变成光,
我丢弃的,全变成灰烬一样:
我是火焰,确实无疑。
我只遵守一诫——保持纯粹!
Hey Hey, My My (Into the Black) - Neil Young





Hey Hey, My My (Into the Black)
嘿嘿,属于我的我的(挺身黑暗)


【歌词】


Hey, hey, my, my

嘿嘿,属于我的我的

Rock and roll can never die

摇滚不死

There's more to the picture than meets the eye

梦想颠覆现实

Hey, hey, my, my

嘿嘿,属于我的我的


Out of the blue and into the black

走出忧郁挺身黑暗

You pay for this, but they give you that

尽管执着付出,回报自然而然

And once you're gone, you can't come back

一旦你要放弃,就再也回不来

When you're out of the blue and into the black

走出忧郁挺身黑暗

The king is gone but he's not forgotten

国王走了,但是人们会永记

Is this the story of the Johnny Rotten?

这不就是Johnny Rotten的故事吗

It's better to burn out 'cause rust never sleeps

与其苟延残喘,不如纵情燃烧

The king is gone but he's not forgotten

国王走了,但是人们会永记

Hey, hey, my, my

嘿嘿,属于我的我的


Rock and roll can never die

摇滚不死

There's more to the picture than meets the eye

梦想颠覆现实

评论(1)
热度(1)
© 存档灵魂 | Powered by LOFTER