是的!我知道我的本源!
我毫无满足,就像火焰在燃烧着而烧毁自己。
我把握住的,全变成光,
我丢弃的,全变成灰烬一样:
我是火焰,确实无疑。
我只遵守一诫——保持纯粹!
In Time - My Sad Captains





In time
总 有 时


【歌词】


Dreamin', dreamin' what you want to be

梦想吧 去梦想你的未来

I knew to mention to reality

我知道现实不可避免

In time,

或迟或早

Afraid it will just begin to show

会担心面对它的残酷

Situation comes and goes

境况时时变更

In time

或迟或早


Hold up my hand

握住我的手

Don't have to leave

不一定非要离开

In time I sent

我说或迟或早

Is what I'm afraid

只不过因为我惧怕这一切

You have to hold your memories in time

你必须及时抓紧自己的记忆

Those days are gone

这些日子终将过去

And I'm coming back

那时我便会归来


Sister, sister what am I to do

姐妹,我注定要去完成这些事

The reason is someone to come back to tell

原因自会有人回来揭晓

In time

或迟或早

And no one alone in the atmosphere

苍穹之下没有人真正孤独

Don't want expect that anyone can hear

不要期许依靠别人

This time

活在当下


Hold up my hand

握住我的手

You don't have to leave

你不是非得离开

In time I sent

我说或迟或早

Is what I'm afraid

只不过因为我惧怕这一切

You have to hold your memories in time

你必须及时抓紧自己的记忆

Those days are gone

这些日子终将过去

And I'm coming back

那时我便会归来


Hold up my hand

握住我的手

You don't have to leave

你不是非得离开

In time I sent

我说或迟或早

Is what I'm afraid

只不过因为我惧怕这一切

You have to hold your memories in time

你必须及时抓紧自己的记忆

Those days are gone

这些日子终将过去

And I'm coming back

那时我便会归来


评论
热度(11)
© 存档灵魂 | Powered by LOFTER