是的!我知道我的本源!
我毫无满足,就像火焰在燃烧着而烧毁自己。
我把握住的,全变成光,
我丢弃的,全变成灰烬一样:
我是火焰,确实无疑。
我只遵守一诫——保持纯粹!
I Can't Stop Thinking About It - The Dirtbombs





I Can't Stop Thinking About It
我 不 停 的 幻 想 着 那 点 破 事

 

【歌词】


I feel like a freak

Cause I'm aguy

With desires that I can't satisfy

Behind my every waking thought

Well frustration is all that I've got

Do I look as hungry as I feel

Don't know how much longer I can deal

Gonna stand on the corner

Going out and shout it

I can't stop thinking about it

我觉得自己像个怪物

因为我孤独一人

我无法满足的欲望

在我的每一个清醒的想法背后

挫折是我所拥有的一切

我看起来饥渴难耐吗?

我不知道我还能撑多久

孤独在寂寞角落

我不停的幻想着那点破事

 

I bought the pictures

I've watched the shows

How to take it I just don't know

It's all around but not for me

I'm slowly losing my sanity

Do I look as hungry as I feel

Don't know how much longer I can deal

Gonna stand on the roof

Going out and shout it

I can't stop thinking about it

我买了这些照片

我看过的节目

我不知道该怎么做?

爱肆意蔓延,但不属于我

我正在慢慢失去理智

我看起来饥渴难耐吗?

我不知道我还能撑多久

孤独站立在屋顶

四处游荡,声嘶力竭

我一直都在幻想着那点破事

 

I can't stop thinking about it

I can't stop thinking about it

我不停的在幻想着那点破事

 

Too much too want

Too big a fan

My wants are getting straight out of hand

I want to feel

I want to touch

I think I want it much too much

Do I look as hungry as I feel

Don't know how much longer I can deal

Gonna stand on the ceiling

Scream and shout it

I can't stop thinking about it

太多的希望

无望的粉丝

我的欲望就要失控

我想感觉

我想触摸

我想我要的太多了

我看起来饥渴难耐吗?

我不知道我还能撑多久

孤独站立在屋顶

声嘶力竭的呐喊

我一直都在幻想着那点破事


I can't stop thinking about it

I can't stop thinking about it

I can't stop thinking about it

I can't stop thinking about it

I can't stop thinking about it

我不停的幻想着那点破事,就那点破事


评论
热度(9)
© 存档灵魂 | Powered by LOFTER