是的!我知道我的本源!
我毫无满足,就像火焰在燃烧着而烧毁自己。
我把握住的,全变成光,
我丢弃的,全变成灰烬一样:
我是火焰,确实无疑。
我只遵守一诫——保持纯粹!
Open Up Your Door - Richard Hawley




Open up your door
敞 开 你 封 闭 的 心 扉


【歌词】


Open up your door

敞开你封闭的心扉

I can't see your face no more

我想再睹你的芳容

Love is so hard to find

爱难觅

And even harder to define

爱如何

Oh, open up your door

哦,敞开你封闭的心扉

Cos we've time to give

交换我们的彼此

And I'm feeling it so much more

我感受如此强烈

Open up the door

敞开心扉

Open up your the door

敞开你封闭的心扉


Open up the door

敞开心扉

I can't hear your voice no more

我想再听见你的声音

I just want to make you smile

我想让你能会心的笑

Maybe stay with you a while

或许能片刻陪伴在你身边

Oh, open up your door

哦,敞开你封闭的心扉

Cos we've time to give

我们彼此交换

And my feelings aren't so obscure

我感觉不再迷茫

Open up the door

敞开心扉

Open up your door

敞开你封闭的心扉


So open up the door

敞开你心扉吧

Cos we've time to give

交换我们的彼此

And I'm feeling it so much more

我感受如此强烈

Open up your door

敞开心扉

Oh, open up your door

哦,敞开你封闭的心扉


Love is so hard to find

爱难觅

And even harder to define

爱如何

Oh, open up your door

哦,敞开你封闭的心扉


And I've never been so sure

我的感觉从未如此确切

Oh, open up your door

哦,敞开你封闭的心扉


Open up your door

敞开心扉交换彼此


评论
热度(32)
© 存档灵魂 | Powered by LOFTER