是的!我知道我的本源!
我毫无满足,就像火焰在燃烧着而烧毁自己。
我把握住的,全变成光,
我丢弃的,全变成灰烬一样:
我是火焰,确实无疑。
我只遵守一诫——保持纯粹!
Just take My Heart - Mr. Big




Just take my heart

就 带 走 我  心


【歌词】


It's late at night and neither one of us is sleeping

夜深了我们都未入睡

I can't imagine living my life after you're gone

我无法想象你不在的生活

Wondering why so many questions have no answers

想知道为什么那么多疑问会无疾而终

I keep on searching for the reason why we went wrong

我一直思索着我们之间分手的原因

Where is our yesterday

昨天那个时点

You and I could use it right now

我们仍可想起

But if this is goodbye

但昨天已走远


Just take my heart when you go

你离去之时带走我爱你的心

I don't have the need for it anymore

我不再需要这样一颗心

I'll always love you, but you're too hard to hold

我会一直爱你,但你却难以坚持

Just take my heart when you go

你离去之时带走我爱你的心


Here we are about to take the final step now

我们在一起走过的最后一段时光

I just can't fool myself, I know there's no turing back

我不能骗自己,我知道失去的已不再

Face to face it's been endless conversation

面对面有无穷的话要对彼此说

But when the love is gone you're left with nothing but talk

但当爱已成往事,你却无话可说

I'd give my everything

我愿付出一切

If only I could turn you around

如果能挽回我们的爱

But if this is goodbye

但我们的爱已不在


Just take my heart when you go

你离去之时带走我爱你的心

I don't have the need for it anymore

我不再需要这样一颗心

I'll always love you but you're too hard to hold

我会一直爱你,但你却难以坚持

Just take my heart when you go

你离去之时带走我爱你的心

Just take my heart when you go

你离去之时带走我爱你的心

I don't have the need for it anymore

我不再需要这样一颗心

I'll always love you but you're too hard to hold

我会一直爱你,但你却难以坚持

Just take my heart when you go

你离去之时带走我爱你的心


评论
热度(5)
© 存档灵魂 | Powered by LOFTER