是的!我知道我的本源!
我毫无满足,就像火焰在燃烧着而烧毁自己。
我把握住的,全变成光,
我丢弃的,全变成灰烬一样:
我是火焰,确实无疑。
我只遵守一诫——保持纯粹!
Let It Be Known - Thea Gilmore




Let It Be Known

天 知 晓


【歌词】


Let it be known I asked some questions
Let it be known I read the rules
Let it be known I took suggestions
From philosophers and fools
天知晓我迷茫无助
天知晓我读懂游戏规则
天知晓我接受了现实
从哲学家和傻瓜那里。

Let it be known I reeked some havoc
Let it be known I threw some darts
Let it be known I had the good life
Seen constellations in your eyes
天知晓我经历了一场浩劫
天知晓我掷出了一支飞镖
天知晓我曾拥有美好生活
在你双眸中我窥见永恒星辰。

There's a day that's coming
Where they'll pull the blinds
'cause the seasons gunning for me darlin'
It just comes down to time
有一天终将会到来
闭合百叶窗沉入黑暗
这季节对我是一打击
不过是时间枉然流逝。

Let it be known that you are home
天知晓你会在家。

Let it be known I felt disgraceful
Let it be known I felt divine
Let it be known that I was faithful
to love, to music, and to wine
天知晓我感受沮丧
天知晓我感觉无辜
天知晓我是忠实的
爱情,音乐,沉醉。

Let it be known I had religion
though it was more a contact sport
I held the people I was given
Prayed to the lessons that they taught
天知晓我拥有信念
尽管它更像是触动
我捕捉到天赐之人
用他们教我的祈祷。

There's a day that's comin'
Where they'll pull the blinds
'cause the season's gunning for me darlin'
It just comes down to time
有一天终将会到来
闭合百叶窗沉入黑暗
这季节让我很不愉快
不过是时间枉然流逝。

Let it be known that you are home
天知晓你会在家。

Let it be known I had some answers
Let it be known I let them fly
Between the waters and the dancer
I tripped the canyons of the sky
天知晓我有了些线索
天知晓我让时光虚度
在流水和飘忽不定间
我绊倒在天空中深渊。

Let it be known that I am grateful
and it be hoped I leave no trace
save for hollow and metal
and the echo in your face
天知晓我充满了感激
希望我没有露出痕迹
除了空洞心和冰冷身
还有对你的恋恋不舍。

评论
热度(4)
© 存档灵魂 | Powered by LOFTER